
CORONA UKREPI – 5 KORAKOV do brezkontaktne predstavitve izdelka ali storitve vašim kupcem. Že danes.
Tisto, česar nismo naredili do danes, je preteklost. To, kar bomo naredili danes, pa ustvarja našo prihodnost. Nimamo prav veliko časa za teorijo, zato bom zapisala nekaj konkretnih korakov, kako pričeti TAKOJ ZDAJ. Čeprav ne veste, kje bi sploh pričeli, je pomembno, da pričnete danes. Odločujoče je začeti in vztrajati. Če ne boste začeli, drži […]

Katere so PASTI, ki prežijo na tiste, ki pravkar vstopate v svet digitalnega marketinga?
Kako se izogniti razočaranju in minusu na »računu« ob vstopu v svet digitalnega marketinga? Najverjetneje bodo »social media digital marketing guruji« in še kdo iz te »branže« imeli kakšen komentar, vendar ta zapis ni namenjen njim, zato brez skrbi, bom vseeno zapisala, kaj se resnično dogaja v praksi.:) Predstavljajte si, kako je, če niste marketing […]

Kako izbrati najboljšo lokacijo za poslovni dogodek? Če obleka naredi človeka, potem lokacija naredi dogodek.
7 stvari, ki jih je pametno upoštevati pri izbiri lokacije za poslovni dogodek. Pred vami je organizacija pomembnega dogodka in soočate se s številnimi odločitvami, možnostmi in vprašanji. Izbira lokacije, kjer bo dogodek potekal, je tista odločitev, ki bo imela največji vpliv na vaš dogodek. Vse ostalo, kot so datum dogodka, kulinarične možnosti, zabavni program […]

Poslovni svet je namenjen moškim, pa vendar smo v njem tudi ženske. Kaj zdaj?
Zakaj je pomembno, da ženske v poslovnem svetu ostanemo ženske? Ko sem pred nekaj leti naletela na takšno ali podobno izjavo, sem se nasmehnila (bolj posmehnila) in hitro našla vsaj 10 povsem nasprotnih trditev ali celo dokazov. Zakaj danes ne mislim več tako? Kaj se je spremenilo? Lahko rečem, da skoraj vsak dan srečujem ženske, […]

7 vprašanj, na katera je priporočljivo odgovoriti PRED organizacijo dogodka
1. Kakšen je namen in cilj dogodka, ki ga bomo organizirali? Prvo vprašanje, ki si ga zastavimo je: Kakšen je pravzaprav naš namen oz. namen dogodka, ki ga bomo organizirali, kaj želimo doseči? V mislih se postavimo na konec dogodka in vidimo ter občutimo, kar si želimo doseči. To je naš namen dogodka. Namen dogodka […]