CORONA UKREPI – 5 KORAKOV do brezkontaktne predstavitve izdelka ali storitve vašim kupcem. Že danes.

Tisto, česar nismo naredili do danes, je preteklost. To, kar bomo naredili danes, pa ustvarja našo prihodnost.

Nimamo prav veliko časa za teorijo, zato bom zapisala nekaj konkretnih korakov, kako pričeti TAKOJ ZDAJ. Čeprav ne veste, kje bi sploh pričeli, je pomembno, da pričnete danes. Odločujoče je začeti in vztrajati. Če ne boste začeli, drži kot pribito, da tudi končali ne boste😊

Te dni se na spletu pojavlja veliko zapisov o tem kako oglaševati na FB, kako izdelati spletno strani, kako optimizirati ….. vendar, v kolikor nimamo urejene osnove, potem npr. nimamo s čim priti na FB in še manj oglaševati.

No, gre tudi to, slika in tekst »najboljši sušilec za lase v tem hipu«. In popust 50% in gremo gasa. Vse preveč je takšnih oglasov te dni, to pa ravno zato, ker podjetja nimajo urejene osnove. Dolgoročno je to propad, definitivno. 1000% prepričana. Razen če vaše podjetje deluje s ciljem kako čim več prodati pod nabavno ceno? 

Strinjali se boste, da je najbolje kar začeti –  5 Korakov – kratko in jedrnato.

Za lažji začetek vam napišem samo še kratek “uvod”, da boste lažje našli pravi fokus.

Kam naj se fokusiram?

Svoje produkte ali storitve zelo dobro poznate. To drži. V zadnjih tednih smo zelo dobro spoznali tudi situacijo, ki je povsem drugačna od naše pretekle rutine, ki je mimogrede nikoli več ne bo. (prej, ko to sprejmemo, bolj bomo uspešni).

Fokus torej; glede na situacijo in na potrebe naše skupnosti v tem trenutku, se odločite za 3-5 glavnih izdelkov ali storitev, ki so v tem trenutku najbolj »vroče«, torej iskane s strani ljudi v naši skupnosti.

Vprašajte se, kateri so izdelki ali storitve iz mojega portfelja, ki bi ljudem na sploh v tem času najbolj pomagali? Bistvo je v besedi POMAGALI.

Preden o tem dobro razmislite, pa si lestvico vaših življenjskih prioritet v tem novem času, zapišite na novo. Kot vemo, tukaj je nova sedanjost in nujna je prilagoditev. S tem vam hočem povedati, da dobiček ni prva stvar, na katero boste pomislili, ko boste razmišljali o prodaji vašega izdelka (v bistvu upam, da to tudi v preteklosti ni bila vaša prva prioriteta), odmaknite se od denarja in se približajte sočloveku. Poskušajte se preusmeriti v korist za ljudi.

ČAKA VAS DELOVNI ZVEZEK 5 KORAKOV | Samo za tiste, ki želite v Corona času stopati NAPREJ:
Corona ukrepi - 5 korakov že danes

KORAK 1 –   KAJ LAHKO PONUDIM SKUPNOSTI V TEM TRENUTKU?

  1. Kateri so produkti, storitve našega podjetja, ki jih naša skupnost trenutno najbolj potrebuje?
  2. Kako lahko svoje produkte/storitve prilagodim trenutnim potrebam?
  3. Kaj imam »na zalogi« in mi ne predstavlja dodatnega stroška, če to ljudem ponudim brezplačno (nasveti, triki, postopki, uporaba izdelka, ….)?

KORAK 2 – KUPEC >> PROBLEM >> REŠITEV >> IZDELEK/STORITEV

  • Za vsak produkt ali storitev posebej si zamislite kupca s problemom, ki ga reši vaš produkt ali storitev. Torej kakšen problem ima kupec?
  • Ugotovite:
    • kakšen je problem,
    • zakaj do problema pride,
    • kako se vaš kupec počuti, ko ima problem,
    • kaj išče,
    • koliko mu problem greni življenje,
    • kaj rad počne,
    • česa ne more početi zaradi problema,
    • katere stvari ga zanimajo in podobno.
Torej zelo dobro razmislite in spoznajte vašega kupca kot človeka.
  • Na vsa morebitna vprašanja, ki jih kupec ima, podrobno odgovorite.
Corona ukrepi 5 korakov uspeh

KORAK 3 –  BESEDILA >> PRODAJNA BESEDILA >> ZGODBA

Poiščite vse že napisane tekste in jih preberite. »Obujte čevlje« vašega kupca in preberite tekste, objektivno, kot da izdelka ne poznate (ja, vem, to je težko, vendar je možno. Lahko pa vam tudi pomagam😊).
Če vas teksti ne prepričajo v nakup, potem so neuporabni. Ja, tako enostavno je to. Tukaj nimate časa za smiljenje samemu sebi in za to, da nočete priznati, da so teksti zanič. o tem boste razmišljali drugič. Zdaj je akcija.
Vsa besedila »popravite« tako, da zajamete vse, o čemer ste razmišljali in si zapisali pri koraku 2.
Besedila lahko napišete kar tako, da postavite vprašanje, ki bi si ga postavila vaša stranka in potem nanj suvereno in prepričljivo ter iskreno odgovorite. Neke vrste FAQ samo, da temu ne rečete tako, ampak pišete zgodbo. Na koncu boste sestavili celoto oz. besedila postavili na prava mesta.
Napišite zgodbo po naslednjem vrstnem redu:
  • opis problema v življenjski situaciji,
  • pomoč pri rešitvi problema,
  • opis rešitve,
  • pričevanja vaših obstoječih strank,
  • povabilo k nakupu.
Ni nujno, da boste zgodbo uporabljali vedno v celoti. Pri različnih aktivnostih vam pridejo prav samo posamezni deli zgodbe. To je odvisno predvsem od prodajnega lijaka in faze v kateri se vaš kupec nahaja (ali je to kupec, ki vas komaj spoznava ali pa je to kupec, ki bi želel ponovno naročiti ali pa je to kupec, ki je prebral že vaš blog in novičke in se je odločil za raziskovanje…)

KORAK 4 – SLIKE >> SLIKA POVE VEČ KOT 1000 BESED

Poiščite slike. Glede na to, da izdelek ali storitev že prodajate imate slike, sigurno nekje, so na spletki ali na računalniku. Skratka slike so pomembne, potrudite se najti čim boljše. Več v delovnem zvezku.
Corona ukrepi strategija

KORAK 5 – KAKO BOMO PRIŠLI DO KUPCEV >> STRATEGIJA IN PLAN AKTIVNOSTI

  • Zakaj ponujate ta produkt ali storitev v tem času? Zgodba je ključna, napisali ste jo zgoraj.
  • Naredite načrt kje boste objavili vsebino (poleg vaše spletne strani), na kakšen način in kako pogosto? (Ne ujemite se v past. Ni potrebe, da ste v tem trenutku prisotni na vseh omrežjih (FB, IG, Google, Twitter, …))
  • Najbolj pomembna je vaša spletna stran, vaša baza strank (enaslovi) in nato še ena socialna platforma, najpogosteje FB.
  • Glede na plan aktivnosti pripravite različne vsebine oz. na različne načine. (v zgodbi, vprašanja in odgovori, emailing, slika in slogan, blog, opis koristi, ….)
V delovnem zvezku vas čaka primer plana aktivnosti.
Nekaj aktivnosti, ki so smiselne in si sledijo so:
  • Na vaši spletni strani uredite podstran za določen produkt ali storitev (landing page), uredite pristajalno stran, ki je informativna in ki stranko vleče do rešitve, končni cilj je seveda nakup, vendar je kupca do tega cilja potrebno pripeljati.
  • Poleg plačljivega produkta, pa na spletni strani podarite tudi kakšne rešitve, saj veste, v duhu stopimo skupaj.
  • FB stran | uredite vse osnovne podatke, dodajte slike, dodajte video, dnevno objavljajte koristne nasvete, smešnice in podobno, lahko se lotite nagradne igre, da dosežete čim več všečkov in se lotite tudi Fb oglaševanja (s strategijo, ne brez!)
  • E-mail marketing | pošljite e-mail na vso vašo bazo, opišite vašo novo idejo, zgodbo in pripeljite vaše bralce na blog na vaši spletni strani (blog povežite s pristajalno stranjo in npr. nagradno igro na FB).
Skupaj zmoremo corona ukrepi
 

P.S. Darilo za vas

ČAKA VAS DELOVNI ZVEZEK 5 KORAKOV | Samo za tiste, ki želite v Corona času stopati NAPREJ:

Tukaj sem za vas – monika.strahovnik@lumidi.si

Verjamem, da je poslovno sodelovanje najbolj plodno, ko ljudje delamo za ljudi, ko si iskreno pogledamo v oči in si z veseljem sežemo v roke.Lumidi 
p.s. V Corona času pač brezkontaktno, vrednote in prijetni občutki ob sodelovanju pa vseeno veljajo.:)

 

Sem Monika.

Z veseljem poslušam vaše želje in izzive ter skupaj z vami ustvarim uspešne zgodbe.
Začnimo zdaj:)
monika.strahovnik@lumidi.si    | 386 41 250 060
Lumidi dogodki in zgodbe