Poslovne zgodbe z globino Imate izdelek ali storitev in vanj verjamete? Nimate zgodbe, ki bi vaš izdelek ali storitev predstavila vašim idealnim kupcem?

Kateri so temeljni elementi uspešne poslovne zgodbe?

1. Kaj je vaš izdelek ali storitev?

2. Kakšne so ključne koristi vašega izdelka ali storitve? 

3. Kdo je vaš idealni kupec ali stranka?

4. Kakšno je vaše poslovno poslanstvo?

5. Kje je vaša edinstvenost?

6. Kakšen je vaš prodajni proces?

7. Kdo ste vi kot oseba?

 

Kje vam pomagamo in kako začnemo?

1.    PRIPRAVA | Na začetku se vedno lotimo temeljev. Tako kot pri gradnji hiše. Če so temelji trdni in dobro postavljeni, potem je pot naprej bolj lahkotna. 
2.   ODKRITJE | ODKRIVANJE PODROBNOSTI in POMENA ZGODBE
Odkrijemo pomen zgodbe in nato pripravimo strukturo, ki ji bomo sledili v nadaljevanju. Določimo glavne elemente zgodbe, ki bodo v zgodbi izpostavljeni. Zelo podrobno se posvetimo spoznavanju vaše idealne stranke. Zelo pomembna faza, ki ponavadi vzame nekaj časa in energije:) Poslušamo vas tudi, ko nam razkrijete kaj so vaše sanje in kako bi želeli pomagati vašim stankam. Tudi to je pomemben del zgodbe. Na koncu pogledamo še v možnosti vaše dodatne ponudbe.
3.   NAPISNA ZGODBA
Zgodbo napišemo in jo večkrat preberemo, popravimo, podaljšamo in skrajšamo. Nato jo ponovno zapišemo in nekaj noči pustimo pri miru, da si odpočije od vseh popravkov in dodanih podrobnosti. Morda mine noč ali pa več noči, nato pa pride dan, ko je zgodba pripravljena, da jo pošljemo v svet.
4.   ZGODBA ZAŽIVI V VSEJ SVOJI POLNOSTI IN ŠIRINI
Spletna stran, prodajno pismo, letaki, brošure, socialna omrežja, dogodki, knjižica z nasveti in triki, blog, …

Mit #2

“Čeprav res veliko ljudi govori o zgodbah, pa so še vedno bolj pomembne lepe slike in objave na socialnih omrežjih..”

Žal oz. na srečo, NE DRŽI.

Lumidi poslovne zgodbe z globino 6 1

Zakaj je temu tako? 

Odgovor je dokaj preprost. Ker smo ljudje. Naša življenja so zgodbe. Prijetne, vesele, iskrive, igrive, žalostne, tragične, močne in šibke. Ljudje imamo radi zgodbe, saj nam zgodbe obudijo občutke. Ker smo ljudje po naravi čuteča bitja, pa nam zgodbe dobro denjejo, pravzaprav hlepimo po zgodbah. Za gradnjo hiše najprej potrebujemo trdne temelje. Prav tako je za naš izdelek ali storitev potrebna dobra zgodba. Dobra poslovna zgodba je naš temelj, ki podpira naš izdelek ali storitev, socialna omrežja, spletno stran, prodajna pisma, letake in privablja naše idealne kupce. 

Sem Monika.

Ustvarjalka zgodb z globino.

Z veseljem poslušam vaše želje in izzive ter iz njih ustvarim poslovne zgodbe z globino.
Ker ste se ustavili tukaj, sem prepričana, da je napočil trenutek, ko lahko skupaj ustvarimo nepozabne zgodbe.
Začnimo zdaj:)
M | monika@lumidi.si    |  T | +386 41 250 060
Lumidi dogodki in zgodbe

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close